NYÍLT LEVÉL HELLER ÁGNESHEZ!
(Ama „Zsidó*kérdés”
kapcsán)
A „sine ira et
studio” jegyében fogant álláspontját szívesen hallanám az alábbi négy kérdéskörrel
kapcsolatban:
1./ A minap tetten értem Heller Ágnest, amint egy tévé-beszélgetés során újfent a „választott népnek”, mint
olyannak az identitásáról elmélkedett és rántott volt kardot filozófiai
szinten.
Ennél az immáron lerágott csontként szopogatott témázásnál az a
szokatlan szag csapta meg az orromat, amint azt mondotta volt: Én nem helyeslem
az izraeli vezetésnek azt az álláspontját ...(felkaptam erre horgadt fejem: na
végre…), hogy: zsidó földön tilos Wagnert előadni, mert –úgymond- ennek a
zenésznek a műveit Hitler is kultiválta és futtatta a harmincas években.
Ezt a zsidós tiltást azért helytelenítem –így Heller- hiszen attól
még, hogy felhasználta Hitler Wagnert, Ő még Wagner maradt. Vagyis nem szabad
összekeverni a tréflit a kóserrel, mert hisz akkor pl. Marxot is kidobhatnánk
az ablakon csak azért, mert Sztálin is felhasználta őt a maga érdekében.
Nos, kedves H. Ágnes! Ön elhíresült arról, hogy szereti az „Igazságot”,
mint olyat, és úgy uÚtálja a Gazságot, (mint olyat), mint az olyan szar*vas*gomba-szószt,
amelyet néhol szar*vat*lan csigából készítenek.
De hát akkor hogyan lehet, hogy mégis a —hazugságnak is mondható—
„KETTŐS MÉRCÉT” alkalmazza, amikor pl. a „szabadelvűeknek” a „TURUL” szobor
körüli álláspontjáról van szó.
Annál is inkább helytelennek tűnik ez a felemás álláspontja,
mivel a Mérleg használatánál történő „kettős vagyis hamis mérce”
alkalmazása —a zsidó ószövetségi
szentírások tanulsága szerint— a CSALÁS
kategóriájába tartozó hét főbűnök egyike, ha nem is a legsúlyosabbika. Merthogy
a főbűnök közül elsőként a BÁLVÁNY*IMÁDÁST (az ARANYbornyú-imádást, a *Mammon
imádást, vagyis a vagyon, a *PÉNZ, a mohóság, a NYERESÉGVÁGY imádást) bünteti
Jehova. Amely istentelenségnek a következményéről szólván
ÍGY ÍR MÓZES:
Izrael! A te
féltőn szerető Istened „Megver téged ... iszonyattá, példabeszéddé és gúnnyá
leszel MINDEN NÉPNÉL, AMELY KÖZÉ ELŰZ TÉGED AZ ÚR ... és ez átkok mind reád
szállnak és üldöznek téged.”
(E kis
fogalom-tisztázás után visszatérve a főcsapásra...) Ha igaz, amit Ön Wágnerrel kapcsolatban mond,
akkor hogyan lehet az, hogy egy gyékényen árul azokkal, akik a TURUL-madaras
szobrot (ezt az Árpád-népe és a mai magyarok által szent állatnak tartott
szimbólumot) vagy pedig az Árpád-házi királyaink Árpád-sávos zászlóit a
liberális BJudapestről kitiltani való ormótlanságnak tartják csak azért, mert azt
a rosszemlékű Szálasi is felhasználta a saját céljaira.
2./ Egy ideig abban a hitben ringattam magam,
hogy ennek az éleseszű H. Ágnesnek a lényeglátó képessége verhetetlen a
szakmabeliek körében.
A közelmúltban azonban ebben a hitemben is csalódnom kellett. Egy
tévé beszélgetés során azt a telitalálat-deficites kijelentést találta mondani,,
hogy ha jól szétnéz maga körül, Gyurcsányon kívül hirtelenjében nemigen találna
még egy Őhozzá hasonszőrűen nagy formátumú Államférfinek valót, ha csak nem
esetleg egy DÁVID Ibolya kaliberű parittyás lehetne hozzáfogható struktúrájú
(fizimiskájú) képződmény.
Ez az
ilyeténvaló fölfedezettje eléggé meglepett és „földhözvert”. El se tudom ugyanis
képzelni, hogy mi fán (pedigrés családfán) teremhetett ez —az Ibolyát hajánál fogva előhúzó— ötlete: az hogy alkalmasint éppen ezt az ÁlOm*asszonyt
vízionálta alkalmasnak, hogy „Mária országának” az ÁllAm*asszonya lehetne arra
az esetre, ha ne’tán valami apró
Gyurcsány-HIÁTUS (tehát amolyan államférfi-DEFICITES korszak) szakadna a
nemzetre.
(Talán’tán azért „szökkenhetett ki ily’szó fogai kerítésén”
Heller Ágnesnek, mert esetleg éppen a zsidók legnagyobb királyának, ama *Dávid
nevűnek a viselt dolgait tanulmányozta szabadelvűen-szabad idejében.)
3./ Fölöttébb szemetszúró tény az, hogy az
utóbbi időkben egyre gyakrabban szerepel a tévé (vagy egy-egy folyóirat)
fórumán a „zsidó*kérdés”, mint olyan, és az antiszemitizmus, mint
még-amolyanabb téma.
Ezeknek a „kerekasztalos” beszélgetéseknek a főszereplője (Gerő,
Spíró, Nádas, TGM, Konrád, Ormos mellett) elsősorban is Heller Ágnes, mint
amolyan filozófus síkon síkraszállni felkent ideológ-véna. (néminémű talmudista
ízzel felfűszerezve, felpaprikázva).
Ezen „kerekasztalos”-okfejtések számos pontjával maximálisan
egyetértek, sőt ezekre még rá is tennék egy-két szívlapáttal:
A zsidóság valóban azért is tűnik Isten „választott népének”,
mert a valóban rendkívüli képességeivel mindig is kitünt a népek sokaságából,
már az Ókorban is (lásd többek közt pl. Jákób legkisebb fiának, Józsefnek az
egyiptomi fáraó udvarába —gazdasági főminiszterré— történő felfutását).
És ha csak a Darwin-féle evolúciós felfelé-kapaszkodás legfőbb
kritériumaként tekintett „AKALMAZKODÓ-KÉPESSÉGET” (mint az emberszabású
Majomnak majomszabású Emberré kapszkodásának, azaz FELSŐBBRENDŰVÉ válásnak a
motorját) tekintjük, akkor is helyben vagyunk, ha a „bennszülött”*emlősőkből *főemlősökké
kiemelkedett zsidókra gondolunk.
Mert hiszen a XX. századra kiderült, hogy e faj kölönös isteni
adottsága: —ez a minden emberi észt felülmúló alkalmazkodóképessége— tette
lehetővé, hogy ne csak a kereskedelem, a pénzügyek terén, hanem a menő
értelmiségi szakmák (pl. ügyvéd, orvos, közgazdász) területén is DOMINÁNSSÁ
váljon.
Sőt. A természettudomány, a művészet és a politika világának a
legmeghatározóbb magaslatain is —a
számarányukat messze meghaladó arányban— ott lehet találni a zsidókat.
Mindez ŐSZINTE
CSODÁLATTAL kell hogy eltöltsön minden olyan nem-zsidót, aki az
előítélet-mentes tárgyilagosság (a „sine ira et studio”-jegyében ítélkező
gondolkozás) szellemében éli az életét.
Mindezek összegzéseképpen túlzás nélkül megállapítható, hogy —a nemzetek átlagától messze kiemelkedő
arányban lehet a zsidó fajt (ezt a „KÖNYVES NÉPET”) „kiválasztott” képességűnek,
vagyis tanultnak, műveltenek, éleseszűnek, kreatívnak, úttörő jelentőségűen INNOVATÍVNAK
nevezni. (lásd a modern fizika-kémia-biológia, festészet, irodalom, zene,
pszichológia terén produkált „NÓVUMAIKAT”, ÚTTÖRŐEN KREATÍV teljesítményeiket).
Mindezen valóban értékes képességek, tulajdonságok
háttér-bázisára építve és hivatkozva szokták a zsidó ideológusok (pl. Heller
Ágnessel is az élükön) azt a konklúziót leszögezni a zsidókérdéssel kapcsolatban,
hogy az ANTISZEMITIZMUSNAK (a zsidókkal
kapcsolatos ellenszenvnek és gyűlöletnek) a régi és újdonsült, vagyis a mindenkori
feltámadása csakis az IRIGYSÉGBŐL —a KÜLÖNBBEL SZEMBEN kialakuló emberi
hitványságból, mint olyanból— fakadhat, amelynek MÁS VALÓS OKA NEM IS LÉTEZHET.
(Vagyis OKA’VESZTETT áskálódás minden olyan mélyebbre ásó kutakodás, amely ezt
a leszögezett CEZURÁT, ezt a non plus ultra álláspontot überolni próbálná).
Az „ irigység” fogalomkörét még azzal is meg lehet spékelni a
zsidók javára, hogy a „bennszülöttek” olykor azt is sóvárogva konstatálják,
hogy –úgymond- ezek a zsidók borzasztóan (illetve elképesztő csodálatraméltósággal)
ÖSSZETARTANAK, irigylésre méltó szívóssággal képesek SEGÍTENI EGYMÁST. (Ami
főleg az anyagilag-hatalmilag már felkapaszkodott potentátorok irányából
történik a még „ágrólszakadtan kapaszkodni törekvő” hittestvéreik, illetve
fajtestvéreik felé, akiket —ha a cél úgy kívánja, akár piszkos kezekkel is—
igyekeznek felfelé húzni a maguk brancsbeliei közé, és berántani a pikszisbe:
„birtokon belüliek közé” ).
Eszerint tehát a zsidók és a „bennszülöttek” közti (antagonisztikusnak
tűnő) konfliktus kialakulásának a mindenkori ősoka tehát nem más, mint az IRIGYSÉG:
az, hogy (egy-egy ország KISEBBSÉGI
ÉRZÉSBEN SZENVEDŐ „bennszülöttjeinek” ezen TÖBBSÉGI-nemzethez tartozó tagjai) nem képesek elviselni azt a magasabbrendű
szellemiséget, ami ezeknek a KISEBBSÉGET jelentő zsidóknak a természet’adta
(isten*adta) transz*FÖLÉNYÉBŐL árad feléjük lefelé.
(Ezen olyan
attributumaikra, átlagon felül emelkedő ADOTTSÁGAIKRA kell gondolnunk, mint: a
lényeg-megragadó racionalitás, a műveltség, a szemfüles jólértesültség, az ÚJ LEHETŐSÉGEK
gyors és kreatív megragadásához szükséges tájékozottság , a nagyfokú
alkalmazkodó képesség, a —szerteágazóvá
szőtt KAPCSOLAT*RENDSZER segítségével kimesterkedett— SZOLIDARITÁS).
Tehát a zsidó
ideológusok által ténylegesen „OKNÉLKÜLINEK MONDHATÓ ANTISZEMITIZMUSNAK a
mégiscsak létező OKOZÓJAKÉNT (melegágyaként) —a racionális tárgyilagosság hiányából fakadó provinciális
(„mucsaian elfogult”) butaságot— jelölik
meg.
Amelynek aztán
—az adott nemzet értelmisége által aláfűtött— „melegágyából” időnként —a „bennszülöttek” és a jövevények közt
alapvetően meglévő, békés egymás mellett élés idilljét megrontó— mérges*illatú virágok szökkennek szárba.
Mert ha ezek a NEMZETI ÉRTELMISÉGIEK nem „karolnák fel” és nem
emelnék ideológiai szintre az akár ártatlannak is nevezhető mucsai, vagyis „HÉTKÖZNAPI
ANTISZEMITIZMUST”, akkor az megmaradna a primitív „IRIGYSÉGNEK”, mint olyannak
a földhözragadt szintjén, ahol például egy-egy utcasarki vagy kocsmai
beszélgetésekben „csupán” imígyen zajlik a zsidókérdésnek, mint „össznépi
antiszemitizmusnak” a megtárgyalása:
Ezek a zsidók
is megérik ám a pénzüket. Nem csoda, hogy olyan hirtelen iramban tollasodnak,
hiszen —és itt kampósított mutatóujjal kódolgatni kezdenek— nemcsak, hogy szemfülesen
jó oRRal (szimattal) rendelkeznek a biznisz ügyek terén, hanem úgy igyekeznek
(a kétségtelen nagy eszükkel) túljárni a másik eszén, hogy ha tehetik
becsapják, átverik a gojt.
(Amely
„műfelháborodást” egyébként egy-egy toleránsabb közbeszóló ekképpen csillapíthatja:
ez a „CSALÁS” végeredményben nem is mondható erkölcstelenségnek, hiszen pl. a
futballban is az a „jobbik” játékos, aki ki tudja „CSELEZNI” az ellenfelét. Ne
irigykedjetek tehát barátaim, hanem szedjétek össze ti is magatokat, azzal a
maradék kis eszetekkel együtt.)
Mindezen pakli’dumák, ezek a laposan kúszó vélemények végül is
egyfajta primitív IRÍGYSÉGBEN, mint olyanban ülepednek le. S addig-addig rázzák
a láncaikat ezek a „bennszülött” őshonos vendéglátók (a „migráns”-idegenekkel
szemben), amiglen végül is a „népi antiszemitizmus” asztal’alatti pádimentumán
kötnek ki. (Miközben pl. efféle emelkedett hangulatú nótába kezdenek, hogy:
„Túr a gyisznyó, túr a mocsár szélen...”, avagy hogy: „Lukas a kalapom
teteje...”, meg hogy: „Nincs egyebem a semminél: komámasszony nagy segginél…”)
*
Mindezzel a talmudista ideológusok víziója által eleddig
felvázolt „IRIGYSÉG*koncepciós diagnózissal nagyjából egyet is lehet érteni. Annál
is inkább, mert ez az össznépi (vagy hétköznapi) „zsidózás” minden korban
hasonlóképpen kulminálódott a történelem során az ókortól a középkoron át a
legújabb korig (Remélhetőleg bezárólag, ha csak ez a nagy*izraeli *lobby újra
fel nem szítja az egekig).
A mélyebben fekvő probléma viszont szerintünk is akkor kezdődik, AMIKOR
ez a „népi antiszemitizmus” (ez az okosabbal, sikeresebbel, gyorsabban
tollasodó kisebbségi*IDEGENNEL szemben fel-felbugyborékoló, ámbátor mégiscsak
ártatlan alantassággal sompolygó, kicsinyes irigység-komplexus ügy) a NEMZETI
ÉRTELMISÉG keze’ügyébe kerül.
Ez a „veszélyesebb”,
mert immáron kezelhetetlenenebb folyamat azzal kezdődik, hogy az őshonos
„bennszülöttekből” kiemelkedő nemzeti ÉRTELMISÉG misztifikálni
(irracionalizálni) kezdi ezt az eleddig kézben tartható (könnyen manipulálható)
„hamis*tudatot”. Ahogy ez történt pl. Angliában a 16. század végén, amikor is
egy Shakespeare nevű angol’szívű értelmiségi („A velencei kalmár”-ban) olyannak
ábrázolja a zsidót (SHYLOCKOT), mint aki valójában egy vérre*szomjazó sakter, egy
irgalmatlan teremtmény. Olyan, mint aki úgy érzi: istenadta joga van arra, hogy
a kölcsönadósság visszakövetelésének a jegyében/fejében a keresztény kalmár szíve-tájáról
egy font húst kivágjon.
Vagyis ennek a Shylocknak az az ördögi ötlet jutott az eszébe (a
szívébe), hogy —a vonakodás nélkül újra
meg újra, (a világbankárokhoz hasonszőrűen szívélyes készséggel) adott KÖLCSÖNÉNEK
a visszafizetése fejében kizárólag csak az ADÓSÁG’CSAPDÁBAN VERGŐDŐNEK A SZÍVÉT
hajlandó elfogadni. (Ha a mai magyarság helyzetére gondolunk, a szívünkbe
villanhat: mekkora zseniális lényeglátásra vall ez a „költői ötlet” Shakespeare
részéről).
Ahhoz
ténykérdéshez azonban, miszerint a zsidók uralják egy országon belül (vagy
nemzetközi viszonylatban) a gazdasági-kultúrális élet kulcspozícióinak az 5O-6O%-át,
s amelynek révén ők uralják a „Pénz beszél, kutya ugat”-elv alapján működő napilapok, folyóiratok, médiák 90 %-át,
mindehhez NEM ELÉGSÉGES OK azt mondani: Ja, kérem ... ez így természetes,
hiszen ők mindenben mindenütt a LEGLEGEBBEK szellemileg: ők a legélesebb
eszűek, a legszemfülesebbek, a legorrosabb szimatúak: a legkreatívabb, a
leginnovatívabb elmék.
S ebben az
összefüggésben szögezik le a judeológosok, hogy „BJudapesten” itt-ott újra fellelhető
antiszemitizmusnak csakis az az oka, hogy: a KISEBBSÉGI érzésben szenvedő nemzeti
értelmiségiek, (ezek a „bennszülött Többségiek”) lényegében szintén abba az
emberi gyengeségbe esnek, mint a fentebb említett „bennszülött népesség”,
vagyis ők is csak IRIGYKEDNEK a zsidókra, ahelyett hogy a jelenleginél
intenzívebben, extrovertáltabban tanulnánk, művelődnének ama entrovertált,
„búsmagyarkodó” egymásba’borulás helyett. (Miközben ilyesféle nívósabb nótákkal
vigasztalják egymás agyát, hogy pl. „Rákóczinak dicső kora nem jő vissza többé
soha …”)
De hát mindez —a
szürkeállományos fölényt fitogtató, ez az erősen „hazabeszélő”, kÓrosan
eltúlzott— zsidós kOrkép a magyar
társadalomról HAMIS, mert:
A zsidóknak ez
a valóban meglévő szellemi (pl. a több nyelvet bíró) fölényük (a SZÁMARÁNYUK
FÜGGVÉNYÉBEN) csak ARRA LEHETNE ELEGENDŐ „isteni ADOTTSÁG”, hogy pl. 10O magyar
„bennszülött” közül 1-2 zsidó kerülhetne kulcspozíciós pozitúrákba. Már ez a
1-2% is azért lenne rendkívüli teljesítmény, hiszen ezek a zsidó JÖVEVÉNYEK az
őshonos magyarországi bennszülötteknek mindössze csak 1%-át teszik ki.
DE LEGYÜNK
BELÁTÓAK, és adjunk zöld utat annak a (PLUSZ szellemi*fölényüket is
belekalkulálandó) „ESÉLYEGYENLŐSÉGNEK”, hogy 1oo felkapaszkodni vágyó
bennszülött közül (ne csak 1-2%, hanem a pozitív diszkrimináltság jegyében)
lehessen mondjuk 1o-2o%-nyi zsidó a felkapaszkodott befutó.
S mindemellett —ennek a nagyvonalú TOLERANCIÁNAK az
ellentételezéseképpen (és az egyenlő mérce alkalmazásának a szellemében)— a NEMZETKÖZI (kozmopolita) oldalról egyébkéni
is pozitív diszkrimináltságot élvező jövevény zsidóval szemben viszont, az
őshonos bennszülött magyar is kapjon ugyanennyi hátszelet (hendikepet), pozitív
diszkrimináltságot a NEMZETI oldalról.
Ennek az
egyenlő mércének az alkalmazása azonban oly távol áll a jelenlegi gyakorlattól,
mint Makó Jeruzsálemtől. A mostani hadihelyzet a „zsidó*kérdés körül úgy áll, hogy
nem 1-2%-nyi, mégcsak nem is 1O-2O% arányú a zsidó kisebbség dominanciája a
gazdasági-kulturális-politikai kulcspozíciókban, hanem 5O-6O%. Akik közül ráadásul
némelyek úgy magyarok, hogy közben arab’mentes SÉMITÁNAK (sőt sionistának, azaz
cionistának) vallják magukat, vagyis olyan fajták, akik valójában csak névlegesen
(nominálisan) magyarok (mint pl. ez a „Magyar” Bálint... vagy még úgy se, mint
pl. ez a baloldalian idegenszívű „Bolgár”, „Orosz” vagy „Avar”).
Az ilyen
honpolgárok sajna’, csak azon az alapon magyarok, hogy Rótnak, Weisnak vagy
Grünnek (azaz Pirosnak-Fehérnek-Zöldnek, vagy éppen „Magyar”-nak) hívják őket.
Ezek közül némelyek
már nem is itthon szagolják ezt a számukra egyre mucsaibbnak titulálható levegőt,
hanem (talán „kettős állampolgársági” vagy kozmopolita-igazolvánnyal a
pénztárcájukban) külföldön tanyáznak, mint régen az arisztokratáink
egyike-másika, és csak —a honi földön befektetett irodalmi— tőkéjük sápját
lehúzni járkálnak időnként haza („a hazát szeretni”).
Ezek a mindig
csak hazabeszélően hazaszerető HINTÁZÓK, ezek a Rót*Weis*Grün-féle „MAGYAR
ÍRÓK”, mint olyanok... (pl. egy Konrád, Nádas,
Kertész, Spíró vagy a velük egy gyékényen áruló, aposztata Esterházy) Berlin és
BJudapest közt csiki*csukizva koslatják, töltekezik el éltük boldogabbik végit.
Ezzel —az
írástudók árulását megtestesítő— kétszínű játékkal, ezzel a két malomban örlő
csiki-csukizással dupla örlemény-hozamot zsákolhatnak be. Ez az ITT IS
lézengenek, OTT IS vannak „SORSTALANSÁG”-létállapot nagyon is kifizetődő a
számukra, mert kettős haszonnal járó írói létformát biztosít nekiek.
Ez azért
tisztességtelenül kétszínű játék, mert ha csak „itthon” működve jelentetnék meg
a magyarul megírt „magyartalanságaikat”, akkor a kutya se figyelne rájuk. Ha
viszont —korrekt egyértelműséggel— csak külföldön (német nyelvterületen)
dekkolnának le végérvényesen, és írnák meg ott a „világraszóló meglátásaikat” a
magyarokról és egyéb holmikról, akkor a kutya se vásárolná meg (ezeket a
magukat eladhatóvá, piacképessé tett) írásaikat, mert kiderülne, hogy ÍGY, az
ilyenvalóan EGYÉRTELMŰ mondanivalóikkal már ÉRDEKTELENEK (nem érdekesek),
hiszen az ilyetén (csak*külföldi látószögből) megírtan egysíkú műveikből már
kilátszana lóláb: az, hogy csak BÓVLIT árulnak ezek a handlésok.
De így, ezzel
az ide-oda sasszézó pendlizésükkel —mint amolyan „magyar-világot hitelesen
lefesteni tudó informátorok— ÉRDEKESEK
bírnak maradni külföldön, mint amolyan szenzációt szolgáltatni képes HÍR-adó
objektumok, akik mint (az eleddig Európa „ismeretlen föld része” bennszülött
népségének a viselt dolgairól) LEGILLETÉKESEBBEN beszámolni tudó specialisták
képesek tetszelegni (a kalóriáktól már eltelt, de) az egzótikus nyomelemekre
még éhesnek mutatkozó Nyugat számára.
Így viszont —minthogy Nyugaton
ők képviselik a jelenlegi magyar irodalmat—
az a büszkeség töltheti el őket, hogy ennek a még alig felfedezett „HUN
volt, hun nem lesz”-Hungáriának és ferdeszeműen „fasisztoid” bennszülöttjeinek a mucsai lápvilágáról (s a kurrens*kurrogással
brekegni képes levelibékáinak szellemi állagáról) az Ő SZEMÜKKEL NÉZVE többet
tudhat meg a világ, mint amit eleddig a félezeréves magyar irodalom/költészet
tolmácsolhatott a számukra.
Ezt a fentebb vázolt
—fölöttébb jól jövedelmező— csikicsukis Szisztémát, ezt a ravaszul
kigondolt kettős játszmát az ő (hasonszőrűen pendliző) Lukács Györgyüktől
tanulhatták el ezek a „BOLYGÓ ZSIDÓK” (ahogyan Arany, meg Ady is próbálja
körülírni őket).
Visszatérve a főcsapásra... megállapítható, hogy a befogadott Jövevényeknek ez az aránytalanul
magas-számú (5O-6o%-os) SZELLEMI POZÍCIONÁLTSÁGA viszont már csakis abból a
fentebb vázolt, tehát alantasnak mondható TÖBBLETBŐL fakad, ami —ezt a kétségtelenül meglévő, KIVÁLÓ
OKOSSÁGUKAT, szellemi fölényüket— ilyeténvalóan ERKÖLCSTELEN ELŐNYÖKKEL
HENDIKEPELI.
Ez a zsidók felé imígyen immorálisan beáramló külföldi
ÖSSZEKÖTTETÉS-köldökzsinór, ez a külföldi KAPCSOLATI-tőke az, amely aztán pl. a
LEZSÍROZOTT külföldi „tanulmány”-utakhoz szükséges pénz’többletben, meg az INFORMÁCIÓ
(elsőkézből származó jólértesültségének) a TÖBBLETÉBEN realizálódik.
Imígyen nyúl a
Pénz’hatalom a maga multi*mancsával hóna
alá a mádi honpolgárnak, ami által ahhoz a (CSOÓRI által metaforizáltan
nevesített és közhírré tett) „UGRÓDESZKÁHOZ” jut, amely Őt a bennszülöttekkel
szemben még FELSŐBBRENDŰBBÉ röpítheti fel ... ad astra.
Tehát hazugság
úgy megvezetni a közvéleményt, vagyis úgy beállítani neki a zsidókérdést,
mintha —a kétségkívül szuper*eszes zsidóval szemben— csupán az IRÍGYSÉG (ez az
immorális kategória) lenne az oka annak a koronként meg-megújuló (a talmudisták
szerint valójában már OKA’VESZTETTKÉNT leírható) „ZSIDÓ*KÉRDÉSNEK”, amelyet
csak a bennszülöttekből kikupálódott nemzeti értelmiség ideológizál fel
(teljesen alaptalanul) antiszemitizmussá.
*
Szerintünk
viszont az a hadihelyzet, hogy a legfelsőbb hatalmi körökbe („birtokon
belülre”) felfészkelődött „választott nép” időnként (pl. a Kommün idején vagy a
Rákosi diktatúrában) olyan HATALMI TÚLSÚLYRA tesz szert, mint pl. az („mutatis
mutandis”) a „PURIM” idején történt a zsidó Eszterrel és rokonságával, amikor
is ezek a „szegény”, szenvedő zsidók valami elképesztő HATALOMRA tettek szert
Xerxés perzsa király udvarában, és onnan „FENTRŐL” támogatták a lenti zsidó
rokonaikat a „bennszülött” PERZSA NÉPPEL SZEMBEN: melynek során rövid idő
leforgása alatt 75 ezer perzsa lakost gyilkoltak le bosszúból. (Ennek az
emlékét ünneplik azóta is a zsidók, hálatelt szívvel a Mindenható Jáhvéjük
segítőkezét dicsérő mulatozással, táncolással).
*
Magyar földön
ez a Felsőbb Hatalommal (gyakorlatilag a KÜLFÖLDI érdekeket megtestesítő HATALOMMAL)
történő túlzott KAPCSOLAT-TARTÁS (ez a nemzet számára negatív következményekkel
járó multi*Szolidaritás) nálunk —történelmi hátterét tekintve— az alábbi
„hagyomány”-toposzokkal rendelkezik.
— Az 1919-es Kommün idején az ország legfelsőbb vezetésének a 90
%-a zsidó értelmiségiekből állt össze (népbiztosok). Ezeknek a nemzet
szempontjából nézve gyökértelen elemeknek a csápjai (mint minden korban) KÜLFÖLD
felé nyúltak. Kun Béláék-Szamuelyék szőröstül-bőröstül eladták és alárendelték
az ország nemzeti érdekeit az orosz bolsevistáknak.
— 1945 után pedig egy KÜLFÖLDI hatalom (a SZU.) azért bízott meg
100 százalékosan a „négyek bandájában” (Rákosi-Gerő-Révai-Farkas), majd pedig
1956 után ebben a Münnich-Apró-Aczél-Köpeczi—Berend T. Iván klánban, mert Őbennük
(az ő internaci*gyökértelenségükben) látták annak a biztosítékát, hogy a magyar
nemzeti értelmiséget kellőképpen sakkban tudják tartani és le tudják
sakterolni. (Ők voltak azok az IDEGENSZÍVŰ honpolgárok, akik —Shylockhoz
hasonlóan— sakter’késükkel a markukban olykor már a nemzet szíve felé
hadonásztak).
— És ezen (történelmileg már bejáratott) tradíciónak utána mit
láthatunk ma, MIT VÁRHATUNK ettől a KÜLFÖLDI (Globális) Multi*erőkre
támaszkodó, őbennük bizakodó, őket olykor cionista’ízű „áhjvé”-kal imádó liberális
népségtől, akik VIGYÁZÓ SZEMÜKET (nem a magyar föld és népe megmaradásának a
Sorskérdéseire, hanem) New Yorkra és Tel Avivra szegzik.
Ebből a
szempontból külön említést érdemel az a „*Kürtös” *HORN Gábor, akinek a
pedigréje szerinti felmenői még Bécsben fészkelve jöttek világra, s onnét
rándultak át egykoron egy kolbász*rántotta erejéig Bjudapestre és ragadtak,
kozmáltak ide örökre...
Nos. Erről a
Bjudapestről mondott volt nemrég ez a Horn G. honpolgár valami ilyesmit: Márpedig
ez a Demszky által irányított Bp., ez a „MI szeretett VÁROSUNK” igenis hogy egy
lakható, élhető város. Akinek ez nem tetszik, el is lehet innen menni pl.
Bécsbe... (Csak egy köpésnyire van innét)
Valami ehhez
hasonszőrűen hangsúlyozott „MI” többest fogalmazott meg Tarlóssal
szembe*kakaskodva egy M. Dávid nevű eszdéeszes parittyás is, mondván: Ez a
nemzeti-oldalhajtásos Tarlós „ne jöjjön ide Újlipótvárosba”, mert itt „MI
vagyunk ITTHON”, és azért se, mert „látogatásával a halottak emlékét sérti és
gyalázza” (Lám-lám egyesek milyen szemfüles élelmességgel képesek a saját
érdekük szekerébe befogni a holokausz emlékét)
Ezt a
tolakodóan hangsúlyozott „MI-lokálpatriótizmust” hasonszőrűen egészítette ki ez
a „móc-szagú” Jáncu*Jancsó ekképpen: „SZAR HELY ez, mégis KURVA JÓ ez a város”,
de viszontag végképp „KURVÁRA SZAR” lesz belőle, ha ez a nemzeti oldal teszi be
ide azt a szőrös talpát.
Nos. Ezeknek
az eszdéeszes*eszű mamelukoknak a jövőbeni, nemzet’orientált teljesítményétől
vajon mi jót várhat a magyar nép?
(Kérdezem én
ezt például attól a Heller Ágnestől is, aki olykor, amolyan kiváltképpen felvilágosult,
racionalista ORÁKULUMKÉNT —az objektívitás FIX pontjaként— szereti magát meghatározni).
*
Ezeknek a mi
mai zsidainknak a nagy többségét nem olyan fából faragták, mint pl. az őszintén
magyar’zsidó-lelkületű Radnótit, Szerb Antalt, Sárközit vagy Déry Tibort, hanem
olyanból, akik CSAKIS AKKOR érzik minél biztonságosabbnak a (haszonlesésből
konvertált) zsidós karrierjüknek az akadálytalan realizálását, ha EGYÚTTAL (a „bennszülöttekből” kiemelkedett) nemzeti
értelmiség nemzeti öntudatú KÖTŐDÉSÉT egyre szétesőbbre képesek LAZÍTANI: ha az
értelmiség nemzeti ELKÖTELEZETTSÉGÉT maradiként („mucsaiként”),
korszerűtlenként —a „MODERN
MAGYARORSZÁG” kialakításának rasszista KERÉKKÖTŐJEKÉNT— sikerül beállítani, és a
KÜLFÖLD előtt PELLENGÉRRE TENNI.
Ezért fontos a számukra ma is az ország SZÍVÉT-ütőerét képező
kulturális intézmények (iskola-ügyek, média-ügyek) maximális birtoklása. S régebben
is már ezért kerültek ezek a kulturális területek ’19-ben Lukács-Szamuely, ’45
után Révai, ’56 után pedig Aczél-Köpeczi-Rényi-Bernd T. Iván markai közé).
Ezek a még magyar földön kitermelődött piros pecsenyéjüket immáron
Berlinben sötögető Konrád-Kertész-Spíró-Nádas-Esterházy féle haszonlesők azok
az íróink, akik a magyar irodalom színevirágának mondatják magukat. (irodalmi
menedzsereik által beszélvén bele a zseniális bornyút az ön-tehénségük hasába).
Őrájuk gondolva (könyveik aranybetűs tetejét simítgatván) jelentette be a
könyvnapon HILLER miniszterünk: IRODALMUNK ARANYKORÁT ÉLJÜK, hiszen ezen
klasszikus ÍRÁSTUDÓINK által lettünk képesek nemcsak ÁRULNI tudni, hanem ELADNI
is TUDNI magunkat: jelesül, „MAGYAR” kultúrával betörni a nyugati piacokra.
Ezeknek a
kultúr-missziója szerintem viszont abban merül ki, hogy: úgy tudják ELADHATÓVÁ
TENNI MAGUKAT KÜLFÖLDÖN, hogy úgy beszélnek a HAZÁRÓL, hogy mindig csak
„HAZABESZÉLNEK” a maguk érdekében, merthogy a nemzeti értelmiség által
felvállalt SORSPROBLÉMÁKAT, amolyan mucsai búsmagyarkodásként és idejétmúlt
nacionalizmusként interpretálva teszik nevetségessé a külföld előtt.
Ők azok, akiknek
legkisebb gondjuk is nagyobb annál, semhogy az lenne a szívügyüknek egy
csekélyke sarka is, ami —Tompa Mihály nyomában —az őszintén magyar’érzésű zsidó
Sárközi Györgyöt is foglalkoztatta:
„MINT OLDOTT KÉVE SZÉTHULL
NEMZETÜNK”
Pedig hát
(különösen most 2004. dec. 5-e után) immáron oly alacsonyra sikerült
süllyeszteni a magyarság NEMZETI ÖNTUDATÁT (minthogy kiderült: az árva magyar
nemzetnek még „ÖN-NÉPE SEM LETT VÉDFALA”), hogy sokakban jogosan vetődhet fel a
Kölcsey által vizonált nemzethalál gondolata:
„MÁS HON ÁLL a
négy folyam partjára.
Más szózat és
más keblű nép”
*
Kedves H.
Ágnes— HOGY VAN AZ ÖNNÉL —a kristálytiszta
logikájú racionalistánál— hogy ezt a HITELTELEN-„pálfordulósan ” megtért
Gyurcsányt (ezt a nemzetellenes „APRÓ” KISZ*kommuniSZtából újfent NEMZETELLENES
NAGY*kapitalistává átvedlett globalistát) kritika nélkül kultiválja. (Amely
pálfordulásnak a hitelességet még Kiss János is megkérdőjelezte, no meg TGM is,
amidőn azt mondá: Kommunista kutyábul nem lesz szalonképes demokrata*szalonna).
Milyen érvek alapján gondolja hitelesebbnek és
szeretetreméltóbbnak ezt a vadkapitalista harács-Gyurcsány orcát, (aki újabban
nemzeti színű púderrel kezdi maszatolni fizimiskáját), mint —azt a valóban
hiteles arcú— Orbán Viktort, aki a nemzetközi GLOBALIZMUS homogenizáló kozmopolitizmusának
nyomulása ellen —ahogy lehet: hol
körömmel, hol meg foggal, de megpróbál (a megtépázott, ámbátor a küzdelemre
felkent nemzeti erőkből) regionális VÉDFALAT emelni.
— HOGY LEHET AZ, hogy Ön újabban —az Öntől
megszokott lukácsosan vegytiszta logikáját —egyfajta emócionális
fűszerekkel megspékelt lelkendezéssel habosítja fel, amikor erről a Cipolla*Gyurcsányról
bátorkodik véleményt formálni. (Úgy néz
ki ezek szerint, hogy ez a Mágus már Önt is leszedte az öntörvényű (szuverén
mozgású) lábáról és bebűvölte az együtt-bokázók közé)
Akivel
valójában egy olyan Vezetőt zárt a szívébe, aki nem régen arra volt képes, hogy
azt a (néhai nemzeti bankárost), azt a Fekete nevű sötét lovat díjazta babérkoszorúkkal
ékesítve, aki a maga luci*feri képével ugyanazt sugdossa most Gy. Feri fülébe,
amit éveken át K. Janiéba is: Csak semmi moralizálás, csak semmi gügyefogyott
gátlásosság a pénzügyek terén. Egy „modern” ország*nevezetre számot tartani
törekvő ország’vezetés (ha csak nem evett bolondgombát), GÁTLÁSTALANUL markolja
kézhez a számára tálcán kínált újabb és újabb KÖLCSÖNÖKET. (Ha ugyanis ezt
csodaszert elutasítja, akkor egy ország népe ott marad ahol volt: a maga
MUCSÁBA...csipás*ragacsában.)
Kedves H. Ágnes! Nem tudom, hogyan nem veszi észre (arra az éles
eszére), hogy —ezzel az országvesztő
koncepciót favorizáló Gyurcsány-képpel szemben— Orbán Viktor egy olyan nyílt’tekintetű (és
nyíltszívű) államférfi, aki már nem egyszer példát mutatott arra, hogy ország-vezetőként
HITET-reményt képes önteni az emberek szívébe. Aki —az általános közérzet javítása céljából
(amiért szociális demagógiával is vádolták)— pl. azt is javallotta szinte a költő szavaival
egybecsengően: Ti profit’éhes multi’kapitalisták! Azt kéri tőletek a magyar
munkás ember (aki „éhe kenyérnek, éhe a szónak, éhe a szépnek”), hogy —az
emberszabásúbb bérek mellett— (J. Attila szavaival élve) „adjátok meg a MUNKA
ÖRÖMÉT, adjatok KEDVET, nékem nem elég a MUNKABÉR, a munkaerő ára!”
Aki —„a merjetek kicsik
lenni” és legyetek alázatosan visszafogottak, „nehogy megsértsétek a környező
nemzetek NACIONÁLIS ÉRZÉKENYSÉGÉT”-féle szoc’liber’lózunggal SZEMBEN— arra hívja fel (a „bűnös nemzet vagytok”-lózunggal
fejbe’gyömöszölt) lehorgasztott fejű magyar emberek figyelmét, hogy merjenek
újra emelt fővel járni a kárpát-medencei nemzetek között, mert ezek a
„jó’szomszédok” csupán azért oly csindadrattásan HANGOSKODÓK, hogy ezzel
nyomják el a —trianoni diktátummal elrablott értékeink miatt érzett, időnként
feltámadó— LELKIISMERET-FURDALÁSUK
hangját.
Ezzel a
nyíltarcú Viktorral szemben áll az a CSALFA’tekintetű prímadonna Gyurcsány, aki
viszont csak HITEGETNI képes az ő „Kádár népéből” „Gy. Népévé” átvarázsoltakat
(osztogatva-fosztogatva).
Aki a ködös jövőben
lógó „MODERN MAGYARORSZÁG”-logóval felpántlikázott aranytojást tojó TYÚKJÁNAK a
víziójával (ezzel a Róbert Károly, Mátyás király reform-törekvéseihez az önmagáét
hasonlítgató ostobasággal) csalogatván a híveket, kéri tőlük „Életüket és
vérüket”, s egyben ígéri számukra —ehhez a gyorsan elröppenő „ÖTÉVES TERVHEZ”—
a „Nem fog fájni”*szabadalmazású „vért és könnyet”
Vagy itt van ez a Hiller vezetéknévvel megáldott führer.
Egy ilyen
tősgyökeresen felvilágosult szabadgondolkodó, mint Ön (aki egyben amolyan
szabad’merészen szájalni nem szégyellős megmondó ember is), hogyan tarthatja —MEGBÍRÁLÁSRA
SZINTE ALKALMATLAN STÁTUSZÚNAK— azt a nominálisan „szocialista” kormányt,
amelynek olyan —nyájas szájjal kecsegtetni
tudó kultuszminisztere SZÍVJA EL A LEVEGŐT még az OKTATÁSI TÁRCÁBÓL— aki —általam, egy kis parafrázissal
megspékelten— azt bírta mondani a minap,
az egyetemi tanévnyitó gyűlésen, hogy: gratulálok az egyetemi ifjúságunk
hazafiasnak is mondható öntudatához, amely —íme— szintoly tárt karokkal fogadta
a tandíj bevezetését, mint amilyen önkéntes öntudattal fogadták a fiatalok
annakidején a BÉKEKÖLCSÖN bevezetését.
Nos. Az ilyen lelki-fizimiskájú (és a hozzá hasonszőrű lelkületű)
politikusi gárdát, hogyan képes egy zokszó nélkül tolerálni egy ilyen voltaire-i
racionalizmuson élesedett eszű szürkeállományos, mint Ön.
Íme itt áll előttünk egy Voltaire gúnyos szavaira, éles nyilaira
alkalmatos ÁLSZENT céltábla, ez a mi „vizet prédikáló...” Hillerünk, aki —ha
úgy kívánja a belügye, akkor akár fenékig tejfeles ibrikből is töltekezhet— és íme
most mégis: a léleknemesítő spórolás erkölcsét prédikálja a híveknek ...
— HOGY VAN AZ, hogy Ön azt a szoc*lib’ nemzeti külpolitikát „gutgessintezi”,
mely szerint (az országunk nagyobbik
részét a trianoni diktátummal elrabló) szomszédos államok népeinek (pontosabban
vezetőinek) NEMZETI ÉRZÉKENYSÉGÉT NEM SZABAD MEGSÉRTENI AZZAL, hogy —akár csak egy derékszög magasságáig FELEMELT
HANGON (tehát amolyan Orbán kormányhoz hasonló határozottsággal) ÁLLJT
VEZÉNYELJÜNK a határon túli magyar testvéreink rasszista elnyomásával szemben.
Szoc*lib’ kormányunk vezetőinek a fejében meg se fordul az, hogy
ezeknek szomszédos népeknek illetve képviselőiknek talán azért oly túlhangos és
túlarrogáns a gyűlölködési ingerküszöbüknek a MAGYAR’VERÉSEKBE realizálódó
„állapottya”, mert esetleg NEM TISZTA A LELKIISMERETÜK a trianoni diktátummal
ölükbehulló MAGYAR-ÉRTÉKEK (hegyeink-folyóink, ősi városaink) eltulajdonítása
miatt.
Kedves H. Ágnes!
El se tudom képzelni: Hogy nem merül fel
—az Ön alternatív, „másság”-os ötletektől oly termékenyen kavargó
fantáziájának a tárházában— egy olyan „szenzációs ötlet” és elszántság, mely
szerint: egy szép napon ez a magyar
zsidóság —az oly szerteágazóan intenzív nemzetközi— KAPCSOLAT RENDSZERÉNEK legalább egy töredékét
arra fordítaná, hogy ezt az *Eszközt kellő fajsúllyal vetné latba MINDNYÁJUNKÉRT,
és (a trianoni diktátumban elszenvedett
sebeink, „holokausz-méretű” sérelmeink, vesztességeink orvoslása jegyében) ÁLLNA
KI A MINDNYÁJUNK KÖZÖS HAZÁJA ügyében, és (fajsúlyának helyzeti’energiájával, a
világban mindenütt otthonosan mozgó forgató’nyomatékának erejével) ADNA HANGOT
fájdalmainknak a nemzetközi porondon...
(Azon az
alapon is elvárható volna e hazafias tett, hisz: a mi hazánk „történelmi baja”
egyben a zsidó honpolgárok baja is. VAGY TALÁN NEM ÍGY VAN? ... kedves Ágnes és
kedves zsidó honfitársaink!)
Vagy itt van egy másik (horribile dictu) gondolat (mint „költői
kérdés”)
MI LENNE AKKOR, HA —a „bújt
az ÜLDÖZÖTT...”-sorsú, a „bal sorstól oly régóta tépett” helyzetű zsidósághoz
hasonló sorsú magyarság számára— tervbe
vennének egy —a jeruzsálemi SIRATÓFALHOZ
hasonló funkciót megtestesítő— TRIANONI SIRATÓFAL felépítését valahol a
főváros szívében.
E Siratófalba pl. ilyen szent igéket lehetne belevésni:
„MINT OLDOTT KÉVE SZÉTHULL NEMZETÜNK…!”
„… SZABAD-E
SÍRNI A KÁRPÁTOK ALATT?”
„JAJ RÉGI SZÉP MAGYAR NÉP
AZ ELLENSÉG TÉGED MIKÉP
SZAGGAT ÉS TÉP”
„ÖN-NÉPE NEM
LESZ VÉDFALA?”
„A DICSŐ NÉP... NÉVBEN ÉL CSAK,
TÖBBÉ NINCS JELEN”
„MÁS FAJ
ÁLLOTT A KIHUNYT HELYÉRE”
„MÁS SZÓZAT ÉS MÁS KEBLŰ NÉP”
„S FÖLOLVASZT
A VILÁG KOHÓJA
S ELVESZÜNK,
MERT ELVESZTETTÜK MAGUNKAT”
***
„MÉG JŐNI
KELL, MÉG JŐNI FOG
EGY JOBB KOR,
MELY UTÁN
BUZGÓ IMÁDSÁG EPEDEZ
SZÁZEZREK
AJAKÁN”
„AZ NEM LEHET,
HOGY MILLIÓK FOHÁSZA
ÖRÖKKÉ
VISSZAMÁLJON RÓLAD ÉG!
NEM MINDIG
EMBER, AKI SORSOT INTÉZ”
***
„HA NEM
SZÜLETTEM VOLNA IS MAGYARNAK,
E NÉPHEZ
ÁLLNÉK EZENNEL ÉN,
MERT ELHAGYOTT,
A LEGELHAGYOTTABB
MINDEN NÉPEK
KÖZT A FÖLD KEREKÉN”
„MERT
SZERETEM, HŐN SZERETEM…
GYALÁZATÁBAN
IS NEMZETEM”
„CSODÁLATOS,
BABONÁS, BÚS MAGYARSÁG,
SZERETLEK
S TE-BENNED
VAGYOK, MERT
VESZTEDET SOKAN AKARJÁK”
***
„Ó ÉN ÉDES
HAZÁM, TE JÓ MAGYARORSZÁG…” (Balassi)
„ÉDES HAZÁM,
FOGADJ SZÍVEDBE,
HADD LEGYEK
HŰSÉGES FIAD!”
„ÁLDJON VAGY
VERJEN SORS KEZE:
ITT ÉLNED,
HALNOD KELL.”
***
Nagy kérdés,
hogy vajon a zsidóinknak legalább tíz százaléka támogatná-e ezt a furcsa
ötletet. Avagy általános lenne a felháborodás ezzel az úgymond „szentségtörő”,
irredenta ötlettel szemben, mondván: ez veszélyes lenne a mi magyarországi
biztonságunkra nézvést is, mert ez a rasszista „BÚSMAGYARKODÁS” mélyen
irritálná, háborgatná, kvázi jogosan
sértené a szomszédos országok vezetőinek az ÉRZÉKENYSÉGÉT, akik rögvest KARDCSÖRTETÉST
ajánlanának a saját népeiknek.
Különben is: mi zsidók, vérbelien LIBERÁLIS vénájú fazonok
vagyunk, olyanok akik csak a sterilizáltan direkt EMBERJOGI SÉRELMEK hallatán
kapjuk fel a fejünket. A MAGYAR ETNIKAI SÉRELMEK speciális problematikája távol
áll tőlünk, ez nem a mi asztalunk és nem a mi kenyerünk. S e kettőt egyébként
is (az uniós elvárasoknak megfelelően) külön kell választani —ahogy ezt ez az
Eörsi Mátyás külügyéres (uniós) kormány-képviselőnk is kijelentette a minap. Az
EU. ugyanis nem csípi ezeknek a zavaros etnikai panasz sirámoknak még a
felvetését sem.
(Igaz hogy mi
annak idején, amikor szüleinket ütötték-rugdosták, ezt a kettőt —hogy Ember’jogi-Etnikai’jogi Sérelem— szétválaszthatatlan egységben érzékeltük: ott,
akkor az úgy volt, hogy az emberben ütötték a zsidót ... de hát ez már csak
régi emlék...)
S ez, hogy
mostanában az a hír járja, hogy kizárólag AZÉRT VERIK A MAGYART, MERT MAGYAR... vagyis hogy
az Emberben a „piszkos” Magyart verik odaát, nos, ez az Ő ÜGYÜK: épp elég nekünk
a mi holokauszunkra gondolni...
Egyébként
pedig teljesen távol áll tőlünk, vérbeli LIBERÁLISOKTÓL az a „NEM IDŐSZERŰ”
követelése a nemzeti oldalnak, mely szerint: testvéri SZOLIDARITÁSBÓL státusz
igazolvánnyal és kettős állampolgársággal (ne adj’isten autonómia-jogokkal) segítsék
ezeket az odaátra szakadt „peches embereket”.
És végezetül rátérek a
negyedik kérdéskörre.
4./ Mint
köztudott: a TÓRA és a PRÓFÉTÁK Könyve szerint —az ószövetségi zsidóság
életében— elsősorban nem az volt az OKA az időnként bekövetkező BŰN-BŰNHŐDÉS trendnek,
hogy az őshonos lakosság fölöttébb IRIGYKEDETT volna —a tehetségesebb, okosabb, a szemfülesebb
szimata révén az átlagnál gyorsabban tollasodó— zsidóságra, hanem a Bűn-Bűnhődés oka az volt,
hogy a zsidók újra meg újra beleestek a BÁLVÁNYIMÁDÁSNAK (az istentelen
önzésnek) a bűnébe, ami együtt járt a zsidóság általános ELERKÖLCSTELENEDÉSÉVEL.
(A „TÍZPARANCSOLAT” követelményeinek a semmibevevésével, az egyéni érdekeknek
(a haszonlesésnek) a közösségi érdekek fölé helyezésével: azon öntelt
felfuvalkodottsággal és egyéb BŰNÖKKEL, amiknek a felsorolása teszi ki a PRÓFÉTÁK
könyvének egy tetemes részét.
Ez volt az oka annak, hogy isteni büntetésképpen újra meg újra
bekövetkezett: az üldözés, az elhurcoltatás, a megaláztatás. Mózes és a
próféták még rendelkeztek az OK és OKOZAT (a Bűn és Büntetés) ilyeténvaló
értelmezésének az Istentől sugallt képességével.
„Szóla az Úr
Mózesnek ... megromlott a te néped... hamar letértek az útról, amelyet
parancsoltam nekik, ARANYBORJÚ képet öntöttek maguknak, és mondják: EZEK A TE
ISTENEID IZRAEL” (Móz. II. 32. r.)
Erre intonálva
írhatta Marx: az arany, „A PÉNZ Izrael féltőn szerető Istene, aki előtt nem
lehet más Isten”
Ez tehát az
OK.
És így hangzik az OKOZAT:
„Megver téged
az Úr ... iszonyattá, PÉLDABESZÉDDÉ és GÚNNYÁ LESZEL MINDEN NÉPNÉL, AMELY KÖZÉ
ELŰZ TÉGED AZ ÚR... örvendezni fog az Úr rajtatok, hogy kipusztíthat
titeket...és ez ÁTKOK mind reád szállnak és ÜLDÖZNEK téged” (Móz. V. 28. r.)
Kedves Heller Ágnes! Ebből a szempontból nézve Ön nem tartja
furcsa cezúrának a Kr. utáni 7o. évet illetve az utána következő zsidó történelmet
(amely a krisztusi idők kezdetéig az ószövetségi Szentírásokban volt rögzítve).
Nevezetesen
azt, hogy ettől kezdve (a fentebb idézett Marx vélemény kivételével) soha nem
szerepel a Bűn és Büntetéssel kapcsolatban semmiféle (Prófétai
ostorozással-kritikával egyenértékű) KEMÉNY KRITIKA a zsidók viselt dolgaival
kapcsolatosan.
Ettől kezdve úgy fest a „zsidókérdés”: (a Talmudot és egyéb zsidó
ideológusok által kreált írásokat is figyelembe véve), hogy a zsidó nép és az ő
vezetői (ezek az időnként elhatalmaskodó ÖNTELTSÉGÜK MIATT —itt, ott sőt amott
is— MÉRTÉKET NEM ISMERŐ TÚLKAPÁSOKRA hajlamos „bolygó zsidók”) szinte
makulátlan „kisangyalokká” nemesedtek, és minden korban csupán az őket befogadó
„bennszülöttek” keresztény lakosságának (a gojoknak) az oktalanul, vagyis a
kisebbségi érzésükből fakadó irigykedő mentalitása miatt kellett ÜLDÖZÖTTSÉGET
szenvedniük és exodusra adni a fejüket (odébbállniuk).
(Ráadásul méltánytalan
az a beállítás, hogy külön kiemelik ezek az üldöztetést feldolgozó hatástanulmányok
a magyarországi zsidó üldözést, hiszen az emiatt „Bűnös népnek” titulált jelzős
szerkezetet már sokkal korábban és nagyobb mértékben kiérdemelték pl. a
portugálok, a spanyolok, az angolok, a franciák, a lengyelek, az oroszok, a
románok stb.)
Az immáron
kétezer éves gyakorlat az, hogy a zsidó ideológusok (felrugva az ószövetségi
zsidó írásokban fellelhető: Isten és az ő „választott népe” közti Ószövetség alapszerződéséhez
kapcsolódó „BŰN-BÜNTETÉS kauzalitást) teljesen mellőzik a KRITIKAI HANGÜTÉST a
zsidósággal kapcsolatban.
Ez a kritika
(önkontroll) hiány, ez a belterjes ÖNKÉNYEZTETÉS egyre inkább oda fog vezetni,
hogy a zsidók közösségi tudata és öntudata hamis tudattá, ÖNTELTSÉGGÉ,
DEGENERÁLTTÁ KORCSOSUL. S ez az arrogáns ÖNKRITIKÁTLANSÁG, kvázi ÖNKORLÁTOZÁS
NÉLKÜL SZABADUL RÁ A VILÁGRA ...
ÖN SZERINT
például NORMÁLISNAK tartható az a tény, hogy ma már nemcsak a nemzetek
életében, hanem a nemzetközi porondon is a ZSIDÓ KISEBBSÉG kezében van a TÖBBSÉGI
NEMZET legfelsőbb, sorsdöntő ügyeinek az intézése azon a címen, hogy –úgymond- az
adott kisebbségi érzése miatt gátlásossá lebénult őshonos népség képtelenné
vált a saját sorsának a modern korszerűséggel (globálisan-átlátó képességgel koordinált)
irányítására.
Vagyis, hogy
már nemcsak nálunk, de pl. „a szabadság büszke hazájában”, Amerikában is a farok
mozgatja a kutyát. De hát egy ilyen mérvű fejetlenség után még a kutya is csak
a vesztébe rohanhat. Lásd ezt az Izrael miatt lőporos*hordóvá strukturált
Közel-Keletet,(ahol már nemcsak —a Biblia által Édenkertnek keresztelt Tigris
és Eufrátesz vidéke—ahonnan mellesleg az arab*sémiták ősatyja: Ábrahám is
származik) hever romokban a zsidók totális hatalomra törő voluntarizmusa miatt,
hanem Jeruzsálem szívében is oly aláaknázott a Béke, hogy „Isten sírja reszket a
szent honban”
*
Milyen különös
és fölöttébb jellemző az a tény, hogy AMÍG:
az ősi zsidó
történelem és nép szent képviselőinek (bátor szószólóinak), a Prófétáknak a
tradicionális szerepét (az isteni lángot) éppen a magyar protestáns
prédikátorok és utódaik: a prófétai küldetéstudattal rendelkező költőink (pl.
Kölcsey, Ady ) VITTÉK TOVÁBB azzal, hogy
—az Isten másik „választott népének”—
a magyarságnak a BŰNEIT oly KEMÉNY KRITIKÁVAL OSTOROZTÁK, mint a zsidó
próféták az ő népüket (HAJH, DE BŰNEINK MIATT gyúlt harag kebledben… „ —„JÁROM RÁTOK gyáva népek, S maradéktól
ÁTOK”,
ADDIG:
A zsidó
talmudisták, ideológusok (Marx kivételével) sosem ostorozták (BÍRÁLTÁK) a
zsidóságot (pedig olykor éppúgy megérdemelték volna, mint az ószövetségi
őseik). Ezzel szemben: a hol itt, hol ott időnként halálosan megromlott „benszülött”-jövevény*zsidó
viszony MIATT a jövevény zsidókat és vezetőiket sosem hibáztatták, hanem mindig
csak az őket befogadó őshonos népet hibáztatták és kiáltották ki „KOLLEKTÍV
BŰNÖS” Népnek.
Befejezésül —e
fentebb vázolt szindrómáknak utána— idepötyögtetek egy utópiás illúziónak is
mondható terápiát.
A zsidó
kisebbség és a „bennszülött” magyar többség akkor élhetne egymással
harmóniában, antiszemitita*szesztől abszolút absztinens létállapotban, ha a
magyar ember (belekalkulálván a zsidó
fajta emberekben potenciálisan valóban meglévő átlagon felüli éleseszűséget,
gyakorlatias szemfülességet és jólinformáltságot) mindezeket úgy tolerálná,
hogy azt mondaná:
Rendben van
Úristen! Mindezen tényezők miatt az a
pozitív diszkrimináltság járhasson nékiek, hogy: a tíz milliónyi Többségiekhez
viszonyított százezernyi (1%-nyi) létszámuk arányának megfelelően, sőt azt
meghaladóan, nem 1%-nyi, hanem max. 1o-2o%-nyi arányszámmal „lephetnék el”
országunk kulturális irányításának a KULCSPOZÍCIÓIT. Vagyis mondjuk 1O magyarhoz
viszonyítva pl. nem 5-6 biboldog tündökölhetne odafent (ahogy most ott nekik
áll a bál), hanem csak 1-2 zsidó vezető SZEREPELHETNE a tévében, a rádióban, az
újságokban, a folyóiratokban, a kulturális intézményekben stb.
Ha ennek az
emberszabásúan méltányos ARÁNYSZÁMNAK a betartását egy magyar és zsidó VEGYES
BIZOTTSÁGBÓL kialakított „szellemi
védegylet” figyelemmel kísérné, akkor lényegesen csökkenne (a zsidó
szürkeállományosok agyában oly gyakorta fejét felütő) GÁTLÁSTALAN TÚLKAPÁSOKNAK
(az őshonos „bennszülötteket” sértő) mániája.
Legalább is
valamelyest talán lejjebb esne e fehérgalléros elit kontraszelektív-előnyének ez
a manapság látható dominanciabeli szintmagassága.
Bp. 2006. szept. Makray Imre