[QUOTE=(has)Pókember;885863]Hangulatkép:
http://kepfeltoltes.hu/view/090712/g...toltes.hu_.jpg
tetszik ez a kép, ha jól gondolom, akkor ez a régi Gázló útvonala visszafelé.
[QUOTE=(has)Pókember;885863]Hangulatkép:
http://kepfeltoltes.hu/view/090712/g...toltes.hu_.jpg
tetszik ez a kép, ha jól gondolom, akkor ez a régi Gázló útvonala visszafelé.
0% kondíció, 100% ambíció!
Igen, valóban az. SAJNOS! :chin: Egyenesen tovább, félig a domboldalban pedig a hippi tábor, a két vidám sráccal, a vw bogárral és a piros-fehér ál EP-vel
tetszik ez a kép, ha jól gondolom, akkor ez a régi Gázló útvonala visszafelé.
Én nagyon jól éreztem magam, 8 körül az 1. e.p. felé még úgy tűnt meleg lesz, de szerencsére nem, nem kellett a gőzben megfulladni. Tetszik az új kezdőszakasz, és így utólag nézve sztem jobb hogy ki lett véve a Vp.-Herend szakasz. A lényeg maradt, sallang nélkül. Ez az egyszerűbb szervezés és megvalósítás engem a romantikus kezdetekre emlékeztet, ezzel természetesen nem a HBSE-t akarom minősíteni. A jelzések valóban adtak okot fejtörésre (nem szó szerint), de ez egy tájékozódási túra/próba. Valóban próbára lettünk tehát téve, hogy a kezdeti fehér G betűs-nyilas felfestés után higgyünk-e a zöld nyílnak G nélkül, a piros szalagoknak, az ismét zöld ill. narancssárga nyilaknak oda-vissza alapon... De ha minden simán ment volna akkor mindenki azt írná be, hogy "kircsi volt", sokkal izgalmasabb kommenteket olvashatunk itt így.
Egyébként tényleg kircsi volt.
0% kondíció, 100% ambíció!
Szerintem a régi Gázló Herend utáni része lényegesen keményebb mint a mostani, de sokkal élvezetesebb.
Szubjektív az is, hogy a herendi indulás helyett nyugodtan lehetne máshonnan(Bakonybél, Vinye??)indulni, mert hangulattalan, kietlen senkit(helyieket) nem érdeklő feelingje volt az indulás/érkezésnek.
Ja, és egyébként életem versenyét nyomtam.
nem verseny.
itt nincsenek álmok, és nincsenek álmodók.
nem verseny...
Sziasztok!
Jó volt, köszönjük, jövőre biztos ott leszünk.
A vékony gumis trekking gépemmel és a 90 kilós súlyommal kétszer akkorát
szenvedtem, mint tavaly, a száraz 136-on. A teljesítés örömén kívül, még az utolsó egyenes lejtőn beletekertem egy 71 max sebességet, ennyivel még soha nem mentem
pierrel egyetértek, a beérkezésnél csak útba voltunk a veteránautósoknak. Szerintem jobb az egyértelmű pályakijelölés, én szeretem a teljesítménytúrákat úgy teljesíteni, hogy ne a tájékozódás, eltévedés, bizonytalanság legyen a fő problémám, hanem a fizikai korlátaim.
Grat az elsőknek!
Jani, nem is tudtam hogy névrokonok vagyunk?! mire jók a tt eredménylisták...
ELADÓ! ........ VKE-NELSON-Aminostar........ Performance .....Blogom
"Csak az életért élni neki nem jelent semmit."
A sebesség mindent megold. A "mindig"-et még mindig így írjuk.
Nah, hát először voltam a Gázlón és ami a legjobban tettszett az
a három bődöletesen hosszú lejtő volt. Egyszerűen nem akart vége lenni, csak száguldottam és száguldottam lefelé... Komolyan mondom, az utolsó lejtőn már fáztam...
Az pedig külön jó volt, hogy lehetett tépni a lejtőn, mivel alig volt autó, összessen ha láttam 5 autót a műutakon.
üdv
J.
megeshet, hogy augusztusra elviszik onnan a dobogót, mire be fogok érni.
sajnos nem jött össze, akadt momentán fontosabb dolgom, minthogy résztvegyek egy _tájékozódási_ és _teljesítmény túrán_.
ha gondolod augusztusban csatlakozhatsz, mikor letekerem, legalább nem tévedek el és haj/lyag sem lesz olyan unalmas a tűző napon.
(írjak majd egy privát messzidzst, mikor megyek, szó lehet a klasszikus távról is!)
"...nem kurva Ő, csak megadatott neki minden pasi..."
Pár gondolat hideg fejjel a Gázló után:
a herendi indulás érthetetlen és követhetetlen:egy hangulattalan, néptelen falu ahol senkit nem érdekel "néhány" bringás hvégi bohockodása.Ennyi erővel bármely mezőről indulhatott volna a TT , de ha tényleg a rendező nem csak a saját érdekeit nézné akkor ott van indulásnak Bakonybél.(és akkor még az üres parkolós "állj máshova" megoldás volt a hab a tortán.)
A TT elején több kutyatámadást éltem át mint az elöző 5 Gázlón összesen(külön köszönet az átható disznószagnak).
A Bakony minden nehézség ellenére szép és felejthetetlen.
Még egy adalék a rendezés szinvonalára:eddig legalább egy kulacs jutott a szponzorok jóvoltából, most a tescos kocsiba dugható mütyür több mint röhejes, inkább megalázó.Arról nem is beszélve, hogy két egyszerre érkező teljesítő pont eggyel több mint amit kezelni tudtak a beérkezéskor.
És amit nem sikerült elrontani:
A BRINGÁSOK NAGYON JÓ FEJEK ÉS ÖRÖM VOLT A HOZZÁM HASONLÓKKAL EGY IRÁNYBA EGY CÉLÉRT TEKERNI!!!!!
ui:az elsö 4 helyezett nagyon jól ismeri a Bakonyt, főleg a Kőris környékét...
Legutóbb pier módosította; 2009-07-16 - 21:49.
Szerintem nem. Volt olyan köztü(n)k, aki eddig csak versenyen járt arra (összesen egyszer), én is csak a Gázló és a Pannon maraton útvonalát ismerem (azokat mondjuk elég jól), az új szakaszon egyszer még el is tévedtünk...
Az Imiről és a Gézáról nem tudok nyilatkozni.
Az első 5 emberen egyforma mez volt.
ELADÓ! ........ VKE-NELSON-Aminostar........ Performance .....Blogom
"Csak az életért élni neki nem jelent semmit."
A sebesség mindent megold. A "mindig"-et még mindig így írjuk.
Kedves Pier!
Nem akarom védeni a szervezőket, de nem egészen értek egyet a hozzászólásoddal.
Szerintem Mo- on akár hova mész nagyon kevés a szurkoló, /kivételt képeznek a nagy versenyek, de ott is inkább a versenyzők családtagjai, barátai képviseltetik magukat nagy számban/
Engem egyetlen kutya sem támadott meg, lehet Te nem voltál nekik szimpatikus
Szerinted csak kis hazánkban van sz.r szag? –Tirolban sokkal büdösebb volt a tehenek miatt.
A túrán résztvevők elsődleges célja a táv legyőzése és nem a célba érkezés utáni ajándékok számolgatása. / ugy néz ki hogy 500 forintból ennyire futotta/
Nekem kifejezetten tetszett a rajt-cél helyszíne, a helyismeret hiánya okozta a legnagyobb fejtörést mivel több alkalommal gondolkodóba estünk merre is kéne tovább kerekezni.